donderdag 25 augustus 2011

Boeken in de winkel

Hallo allemaal, 

afgelopen weekend heb ik het druk gehad. Druk met mij Webshop, waar ik toch steeds maar wat problemen mee blijf houden. Druk met mijn blog, heb een aantal berichten voorbereid zodat ik weer regelmatig wat kan posten. En druk met nieuwe handel. 

Voor in de winkel heb ik nu behalve stoffen ook een aantal leuke boeken.

Als eerste Tilda's Winterwonderland. Ik heb het boek vorig jaar al eens gekocht en het staat hartstikke vol met allerlei leuke Kerst ideeen. In oktober komt het nieuwe boek van Tilda uit. En daarom moeten we het helaas tot die tijd doen met dit "oude" boek.



Ik hoop dat ik in oktober ook het nieuwe boek van Tilda in mijn shopje kan verkopen. Dus blijf mijn blog volgen en ik hou je op de hoogte.

Het tweede boek dat ik nu in mijn Webshop verkoop is het boek Scandinavian Stitches van Kasja Wikman. Dit boek staat vol met DIY projecten voor alle seizoenen. Ik had het boek nog niet in de kast staan, maar van dit boek verdwijnt een exemplaar in de boekenkast. Kan er nog wel wat inspiratie uithalen voor wat leuke projecten.



Het laatste boek dat ik nu verkoop in de winkel is het boek Lunch Bags. In dit boek hebben een aantal designers hun meest geliefde tas met patroon geplaatst. Ik heb al gezien dat de stoffen in de winkel geschikt zijn voor een aantal projecten. Dus ik kan me weer uitleven.


Zoals jullie hebben gezien wordt mijn assortiment steeds wat groter. Binnenkort hoop ik weer wat nieuws toe te voegen. Ik hou jullie op de hoogte.

Tot snel,

Groetjes Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten