zondag 31 juli 2011

CrossStitcher issue 242

Ik ben zo blij! Zo blij!
Vandaag bij mijn Bladenman de nieuwste uitgave van CrossStitcher opgehaald. 
Een paar maanden geleden kwam ik dit geweldig leuke blad tegen. En sinds die tijd koop ik hem braaf iedere maand. Ik kan natuurlijk een abonnement nemen, maar mijn maandelijkse tochtje naar de plaatselijke boekhandel is ook een soort van sociale gebeurtenis. 



Iedere maand krijg je een borduurpatroontje bij de aankoop van de CrossStitcher. 
Verder in deze uitgave een zomers aardbeien telpatroon (te zien op de kaft). Leuk als decoratie voor een kussen of tas. En daarnaast is dit ook nog heel eenvoudig te maken. 
En in deze uitgave heel veel telpatronen met ijsjes. 



Wat vinden jullie de vlaggetjes met ijsjes? Wil je zelf ook een slinger maken met ijsjes, dan hoef je niet het laatste nummer van CrossStitcher te kopen. Op de site van CrossStitcher kan je een  linkje vinden van een gratis telpatroon dat vergelijkbaar is met de slinger op bovenstaande foto.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken.

Tot gauw
Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten