dinsdag 26 juli 2011

Eline's huis

Hallo allemaal,

de afgelopen paar dagen was het hier noodweer. Veel regen en harde wind op het platteland. Niet bepaald uitnodigend als je bezig wil in de tuin. En dat is eigenlijk wel hard nodig.
Dit herfstachtig weer nodigt wel uit om lekker op de bank te gaan zitten met een leuk boek of een creatief project. De laatste tijd ben ik druk met haken. Binnenkort zal ik wat foto's laten zien van mijn afgeronde projecten.
Boeken zijn voor mij ook een bron van inspiratie. Vaak lees ik ze keer op keer weer of hou ik het bij het kijken naar de plaatjes.
Een heel leuk boek wat ik vorig jaar al gekocht heb is dat van Eline's huis.


Eline Pellinkhof heeft een heel erg leuk boek geschreven met allemaal leuke en vooral simpele DIY projecten. Ik ben zelf helemaal gek op de stoffen vogels die in haar boek beschreven staan.


Het leukste komt nog: Ik oktober verschijn Eline's nieuwe boek, 'Eline's Winterhuis'. Ik kan niet wachten. En ik hoop dat ik tegen die tijd ook een paar boeken kan verkopen in mijn shoppie.


Tot gauw
Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten