zondag 11 september 2011

Druk Druk Druk

Afgelopen week ben ik een slecht blogger geweest, heb niks van me laten horen. Dit was een combinatie van een aantal factoren. Deze week zal ik mijn best doen het weer goed te maken. 

Een nieuwtje dat ik met jullie wil delen is dat ik bezig ben met een nieuwe site. Of eigenlijk ik heb iemand gevonden die een leuke site voor me wil gaan maken. Ik heb nog geen idee hoe het eruit komt te zien, maar heb alle vertrouwen dat Koen er iets heel leuks van maakt. Nieuwsgierig? Check zijn site. Hij maakt  trouwens ook geweldig leuke geboortekaartjes. Erg origineel dus als je nog opzoek bent neem een kijkje op zijn site Lovedude.

kaartje Jens via www.lovedude.nl

kaartje Lucas en Bram via www.lovedude.nl

kaartje Lucas en Bram via www.lovedude.nl

Het kaartje voor Lucas en Bram heeft me weer wat inspiratie gegeven voor een project. Voor mensen die nog niet weten waar ik woon. Ik woon in het noordoosten van de provincie Groningen vlak bij de havenstad Delfzijl. Het water en de zee neemt een prominente plek in bij verschillende evenementen die georganiseerd worden, waaronder oa. DelfSail en de Pinkersterfeesten. De illustratie op het geboortekaartje van Lovedude komt denk ik nog wel eens van pas voor een babyquiltje.

Ik hou jullie weer op de hoogte van de vorderingen van mijn site. 

Groetjes Bianca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten