zaterdag 12 november 2011

Holy Stitch

Dit weekend wordt en in de Blokhuispoort in Leeuwarden de Holy Stitch gehouden. In de voormalige gevangenis in Leeuwarden presenteren ruim 50 Crafters (zowel professionals als flijtige freubelaars) hun creaties.

Nu hou ik me meer bezig met leveren van middelen en materialen voor al die creativiteit, toch kon ik het niet laten om wat leuke DIY pakketjes te leveren voor de Holy Stitch Goodie Bag. En dit is het geworden; een DIY pakketje voor het maken van je eigen Vilten Bloemen Broche.

Vilten Bloemen Broche
Als basis materiaal heb ik gekozen voor vilt. Makkelijk te verwerken, want je kunt ermee naaien, op borduren en ook vastplakken. Zelfs voor de meest klungelige freubelaar dus goed te doen. 
Ik heb ervoor gekozen om het vilt te borduren en een leuke vintage knoop als hart op de broche te verwerken. 

Ik borrel inmiddels weer van de inspiratie en loop over met ideeen wat ik allemaal nog kan doen met het overgebleven vilt. Zodra ik weer wat gemaakt heb laat ik het jullie weten, en misschien is het wel zo leuk dat het in de winkel te verkrijgen is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten