maandag 7 november 2011

Nieuwe website

Het is jullie vast wel opgevallen dat ik de laatste tijd niet zoveel van met heb laten horen. Door ziekte ben ik een aantal weken uit de roulatie geweest. Gelukkig gaat het inmiddels een stuk beter met mij en heb ik weer wat meer energie om me bezig te houden met de shop en blog.

Wat me ook extra energie geeft is mijn nieuwe website

Afgelopen weekend waren Arne & Carlos van het boek Kerstballen breien met Arne & Carlos in Nederland ter promotie van hun boek. En hoe toepasselijk heb ik sinds deze week de echte Arne & Carlos breipakketten met wol van Rauma in mijn assortiment opgenomen. Deze wol wordt door Arne & Carlos gebruikt in hun boek.

Breipakketten van Rauma

Ter promotie van de pakketten en om te vieren dat de nieuwe site is gelanceerd kosten de breipakketten momenteel 25 euro i.p.v. 30. Dus sla je slag en koop een pakket. Ook alvast leuk voor Sinterklaas.

Binnenkort meer nieuws over Arne & Carlos, het breien van kerstballen en nieuwe producten op de site. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten