zondag 4 december 2011

DRUK!!!

Afgelopen week liep het niet zo lekker in de winkel.
Nu weet ik wel dat dat een onderdeel is van het ondernemersschap, maar toch blijft het vervelend en vooral frustrerend.
Een van de grootste frustraties was dat ik al bijna een week aan het wachten ben op een nieuwe levering met wol uit Noorwegen. Door de overweldigende aandacht en vraag naar Arne & Carlos breipakketten en wol van Rauma (waarvoor mijn dank aan jullie allemaal!) ben ik eigenlijk continue door mijn voorraad heen. En kan ik helaas niet zo snel leveren als ik eigenlijk zou willen. Heel frustrerend voor mij, maar natuurlijk nog frustrerender voor mijn lieve klanten die moeten wachten op hun wol en pakketten.  

Om mijn voorraad wat verder aan te vullen heb ik nu voor de tweede keer deze week een bestelling geplaatst bij Rauma.
Ik hoop dat ik morgen weer bevoorraad wordt met producten die ik al in de shop had. Dus wat dat betrefd niks nieuws, behalve dat ik eindelijk weer wat bestellingen kan versturen.

Met een beetje geluk heb ik deze aan het eind van deze week mijn tweede bestelling binnen. Dan heb ik wel weer wat leuke nieuwe producten voor jullie. Het is een beetje een gok, maar behalve de traditionele kleuren (rood, creme, groen en blauw) heb ik dan ook paars, geel en roze. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten