woensdag 14 december 2011

Nieuwe wol

Behalve de borduurpakketten van Emily Peacock heb ik ook weer nieuwe kleuren wol in de winkel. Inplaats van alleen de traditionele kleuren heb ik nu ook paars, roze, geel en zilver. 




Verder ben ik aan het zoeken naar nog meer leuke dingen waar we mee bezig kunnen voor na de Kerst. Ik barst nog van ideeen voor voor de Kerst, maar dat gaat gezien het gebrek aan tijd niet meer lukken. Dus dat neem ik mee naar volgend jaar.

Vergeet niet je berichtje achter te laten voor de Arne & Carlos Actie je hebt nog de tijd tot en met a.s vrijdag. Als je mee doet maak je kans op een wol pakket van Rauma met de traditionele kleuren (rood, groen, blauw en goud) of de nieuwe kleuren (paars, roze, geel en zilver).

Dus haast je! Binnenkort meer nieuwe producten op de site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten