maandag 19 december 2011

Arne & Carlos Actie

Even een snel berichtje van mij. 

Ik ben net als iedereen druk met de voorbereidingen voor Kerst. Daarnaast nog een paar dagen werken voor mijn baas. En nog een paar dagen druk met de laatste bestellingen voor de Kerst voor de winkel. 
Vanaf 1 januari ga ik een halve dag minder werken en heb ik dus wat meer tijd om bezig te gaan met de winkel. Kan niet wachten, want het bijhouden van mijn blog schiet er op dit moment een beetje bij in. 

Geheel onpartijdig heeft mijn lief lootjes getrokken met hierop de namen van iedereen die zijn reactie heeft achter gelaten op mijn blog of me heeft gemaild. Er zaten een aantal leuke tips bij waar ik zeker wat meer mee wil gaan doen. Hopelijk in het nieuwe jaar heb ik daar tijd voor en kan ik er meer vorm aangeven. 

Nu over naar de uitslag. De gelukkige winnaars zijn: Mirjam van Mirjam's hobby blog, zij wint het wolpakket met de traditionele kleuren, en Jolanda, zij wint het wolpakket met de modernere kleuren. 

Gefeliciteerd! En de pakketjes komen naar jullie toe. 


3 opmerkingen:

  1. super dat ik een wol pakket heb gewonnen ik ben er erg blij mee zeker omdat ik drie maanden geleden nog niet eens kon breien en echt ben begonnen te leren om kerstballen te breien
    ik zal via het contact formulier van je winkel mijn adres doorgeven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mirjam,

    je pakketje is vandaag met de post meegegaan. Ik hoop dat je hem nog voor de Kerst in huis hebt.
    Veel plezier ermee en fijne feestdagen!

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca, wat een verassing!!! Bedankt voor de wol die Remco mee naar huis nam. groeten Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen