vrijdag 6 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar!

Als eerste voor iedereen; die mijn blog volgt, die wel eens een kijkje neemt, die wel eens wat heeft besteld in de winkel en iedereen die ik dan nog vergeten ben, een gelukkig nieuwjaar en al het beste voor 2012!

Ik was deze week vrij en heb die dagen besteed aan het afronden van alle administratie van het afgelopen jaar en het in kaart brengen van mijn voorraden. Dit laatste viel gelukkig wel mee. 

Klusjes die ik nog wilde doen, maar niet aan toe ben gekomen zijn: 

  • Het opruimen van mijn kantoor. Wat nu trouwens ook echt nodig is, want het is een puinhoop. De enige die wat kan vinden ben ik. 
  • Alle nieuwe producten op de site zetten. Hier ben ik trouwens al een heel eind mee. Maar nog niet zover als ik zou willen. 
  • De laatste hand leggen aan wat nieuwe haakpakketten die binnenkort op de site te vinden zijn. Het vertalen van een bestaand telpatroon en deze aanpassen aan Nederlandse maten valt toch een beetje tegen. 
  • Een schema maken met onderwerpen en thema's voor de FunkyTyger blog. Om wat regelmatiger leuke nieuwtjes, projectjes enz met jullie te delen. 
  • En verder meer leuke dingen zoeken voor in de winkel. 

Ik heb trouwens net drie nieuwe boeken in de winkel geplaatst. Dit om alvast een beetje een begin te maken met wat nieuwe leuke dingen die niks met Kerst en winter te maken hebben.



Voor mensen die nog steeds niet zat zijn van het Kerstballen breien of al weer bezig zijn met het breien van Kerstballen voor volgend jaar, wees niet bang! Ik blijf de wol van Rauma in de winkel verkopen, en het assortiment qua kleur en wol zal ook groter worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten