maandag 30 januari 2012

Kiss & Hug van Emily Peacock

Eindelijk maar toch zijn de borduurpakketten van Emily Peacock nu verkrijgbaar in de winkel. Ik ben er zo blij mee! 

Kiss & Hug van Emily Peacock

Vandaag heb ik ze binnengekregen en kon niet wachten om het met jullie te delen. Helaas heb ik op dit moment niet zoveel tijd om er mee bezig te gaan. Dus het zal moeten wachten tot na mijn vakantie. 
Ja, of ik moet het meenemen op de wintersport, maar dat was ook niet echt de bedoeling. Ik ben bang dat ik dan niet op de piste kom omdat ik in het hotel blijf hangen om te borduren. Of dat ik de skie's laat staan om op de piste te borduren. Denk dat het dan het eerste wordt, want volgens mij is het op dit moment slecht weer in Oostenrijk. 

Goed om nog even verder te gaan over de pakketten. Ze zijn los te koop maar ook als set. En het ideale cadeau voor moederdag. Ik weet het, het is vroeg, maar je kan beter te vroeg dan te laat beginnen aan dit persoonlijke cadeautje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten