dinsdag 17 januari 2012

Nieuwe pakketten

Ik heb eindelijk een gedeelte van mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar kunnen aftekenen. 
Of in eigenlijk bijna. 
De wol is besteld en de vertaling is klaar. Nu nog even een voorbeeld maken voor mezelf om te controleren of alles klopt. En dan is met een beetje geluk over twee weekje de onderstaande Puf (Poef in het Noors) als brei / haakpakket verkrijgbaar in de winkel.

Puf van Pt Design

Het patroon komt uit een, in het Noors geschreven, patroonboek van Pt Design. En is echt heel erg goed te doen voor zowel gevorderde als beginnende handwerkers. 

Het ontbrak me een beetje aan tijd om lekker bezig te gaan met het vertalen en samenstellen van patronen en pakketten, maar nu het wat rustiger is kan ik daar ook lekker mee bezig. 

Ik hoop dat jullie Puf net zo leuk vinden als ik. En ben benieuwd naar jullie meningen opmerkingen. Binnenkort hoop ik ook meer aan jullie kwijt te kunnen over een ander pakket met prachtige bijpassende wol.

Voor mij was deze dag lang genoeg. De laatste bestellingen even verwerken en dan met de voetjes omhoog op de bank. En nog even de laatste hand leggen aan de "0" serie van mijn nieuwste pakket. Zoals altijd hou jullie op de hoogte.


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie poef zeg, en gemaakt van wol weer eens iets anders dan zpagetti!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bregit,

    bedankt voor het compliment! Ik vind ze zelf ook heel leuk. Kan niet wachten tot ik de wol in huis heb.

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen